מבנה החניון נבנה תחת שני אולמות כרויים וכולל ארבע מפלסי חנייה וקומת הפרדה מפלסית. הפרויקט כולל מעבר תת קרקעי במפתח של 20 מ', שמונה פירי מערכות וגישה להולכי רגל וכלי רכב. משני צידי החניון תוכננו פורטלים במפתחים של עד 43 מ'. הפורטל המזרחי תוכנן כפלטה דרוכה דריכת אחר, והמערבי תוכנן באמצעות קורות דרוכות דריכת אחר במשקל של 270 טון כל אחת.
החניון משרת את באי תחנת הרכבת יצחק נבון הצמודה אליו ומאפשר נגישות לשימושים תחבורתיים ומסחריים באזור כולו. מורכבות הפרויקט נובעת מכך שבמקום פועלים כמה קבלנים על פני שטח מצומצם, מצב המחייב תיאום הדוק בין הגופים השונים המבצעים עבודות במתחם. בנוסף, הפירים בפרויקט מצויים במגרשים סמוכים, בהם מתוכננים מבנים עתידיים, מה שמחייב מוכנות לשינויים תוך כדי העבודה. בניית החניון מתבצעת בתוך אולמות קיימים ולא תחת כיפת השמיים, ולצורך כך נבנה מנוף ייעודי לעבודה בכל אולם.
מבנים,מבנים תת קרקעיים,מנהרות
א. ספיבק
מוריה
אלקטרה תשתיות, לינום,שוהם