פרויקט מורכב ומאתגר מבחינת תכנון וביצוע, שמטרתו הארכת הקו האדום של הרכבת הקלה בירושלים מרחוב הנרייטה סאלד ועד בית החולים הדסה עין כרם.
בתחילת התוואי ברחוב הנרייטה סולד, דרך צומת אורה, תוכננו קירות תומכים מסוגים שונים בשטח של כ-10,000 מ"ר. בהמשך, עובר התוואי על צלע ההר במקביל לכביש 396, קטע המאופיין בביצוע מורכב של קירות תומכים בשטח של כ-8,000 מ"ר ובגשרי רכבת קלה בשטח כולל של כ-3,600 מ"ר. סיום התוואי הינו במתחם בית החולים הדסה עין כרם. בתוך מתחם אורבני וצפוף זה, תוכננו קירות תומכים בשטח של כ-4,000 מ"ר, מעבר תחתי להולכי רגל, גשרי הולכי רגל וגשר רכבת קלה בשטח של כ-3,600 מ"ר המתחבר לבניין האשפוז.
גשרים ומחלפים
בשלב התכנון: אג'יס. בשלב הביצוע: דן בן עמרם, אהוד תייר, דוד אקרשטיין
תכנית אב לתחבורה ירושלים
האחים ברדריאן בן ארי- תלרם י.ד בראזני